HEMMA IGEN

nu är jag hemma igen.  igår åkte jag till gustav efter skolan, plockade iordning lite eftersom att han bytte rum häromdan.. eller, hosthost, han gjorde det. jag räknade matte, sucksuck. men iaf, det gick snabbt, sen käkade vi lite go' tacos, sen in i duschen!:) efter det tog vi micro caren till hans farmor och farfar som har varit i ungens i 10(?) dar, snackade lite och lämnade bilen. tog moppen till astrid, där simon, jens och klara befann sig!:) trevligttrevligt va det, allt från någon äcklig film från nån hemsida som jens hade hittat, till simon satt och tjatade att gustav skulle säga ''muu''  och spöksnack, hahah.. ni är asgoa! tycker om er!

Kommentarer
Postat av: ?

tycker om? JAG ÄLSKAR DIG!

2009-08-22 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0