REGNREGNREGN - HÖST?!

hej sötbollar:*
händer idag? lördag? här ska det bli kalas ikväll för min cpbror som fyller 18, så släkten kommer hit klockan 6!
usch, regn hela dagen nästan. vill inte dra upp markisen, då blir jag så trött haha!
för övrigt har jag kollat runt lite på program på gymnasiet och så, jag vill bli polis. det programmet finns på drottning blanka i falkenberg, toppen? först va jag inne på 'livsmedel' , sen 'hotell o resturang', i falkenberg. men så såg jag 'skydd och säkerhet' i falkenberg, vadå kanon? jag vill ju till falkenberg! en liten stad, men ändå tillgång till det man behöver, inte så vidare långt till halmstad.. hm. det är ju kalasbra!


anna pihl från danska 'mordkommisionen', kollade alltid på det när jag va yngre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0