TISDAGKVÄLL

.. - är det nu och jag ska snart sova. men kan inte än, måste ta ut tvätten jag har i tvättmaskinen. 5 minuter till bara.
  ikväll har anna, andreas, ylva, jonas och gustav varit här för min brorsa har tagit körkort. fikade och så. sen skulle vi gå och fiska, jag, david och gustav alltså. men så började det såklart att regna precis, men vi traskade dit ändå, gick hem ganska snabbt. precis när vi skulle lämna alla saker så slutade det att regna, såklart.
   imorgon är det skola igen, på eftermiddan ska jag och mor min klippa oss. förslag? skönt ska det blir iallafall, att bli av med alla slitna toppar.
  nu är tvätten klar! sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Carro.

kattungarna är så himlans söta på din header!! =)

2009-08-25 @ 22:58:25
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0