helgen

Idag är det den 13:e december, alltså Luciadagen.

Vaknade hos Gustav, sov där inatt. Igår var jag och Hanna i staden, shoppade som aldrig förr. Det blev mest julklappar, julbalsklänning och foundation till mig. Vid 4-5 var vi hemma hos Hanna, slingade och klippte mitt hår(ajajaj), det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig haha. Men det var trevligt! Vid kl 5-halv 6 kom Jonte och David, hämtade mig och hämtade även pizza. Sen tillbaka till Gustav, så spelade vi lite spel och kollade på 'dirty dancing', himla bra! Lugn kväll. 
 I fredags var det lussetåg för fulla muggar, sjöng tre gånger, först 2 gånger på skolan och sedan en gång på malmagården, efter det kom Gustav och hämtade mig, gjorde lite ärenden ^. Efter det åkte vi hem till honom, sov där.
 Nu vet jag inte om jag ska hänga med familjen till mormor. Hinner jag duscha? Hm.


Min och Hannas mat i stan, det blev thai/kina-buffé på 'Basilika' (tror jag).


Igår när jag var hemma och dumpade all handel.


Bl a min julbalsklänning.


Resultat!


Kommentarer
Postat av: Carro.

oj så fina julklappar! =)

och så fin header du fixat, häftigt med de där "ramarna"!

2009-12-13 @ 14:05:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: G

Säger som Carro :D FIN HEAD! :D <3

2009-12-13 @ 16:50:52
Postat av: Alexandra

fin header ! :D

så fin klänningen var!! :)

& många julklappar! :D

2009-12-13 @ 18:45:25
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0