julklappar - check!

Har varit i stan idag. Anna, Ylva och Andreas hämtade mig och David 9:30 imorse, mot stan. På vägen in läste jag en sjukt rolig och bra bok som jag lånar av skolan;


Linas kvällsbok

Väl inne i stan shoppades det som aldrig förr! ''Så här mycket har jag nog aldrig handlat samtidigt'' sa Anna, haha. Vi åt på Åhléns, gud så underbart gott! Jag, Ylva och Anna åt kycklingspett m pot.grattäng. Shiit, något av det godaste jag någonsin käkat.. Visst, det blir alltid godare när man är hungrig men men.. I alla fall, nu är jag klar med alla julklappar! Köpte även ett par myssockar till mig själv (läs inte mitt inlägg under nu va?! haha.) kunde inte låta bli. Mormor ska få ett par exakt likadana. Det är såna bra som gör så att man inte glider när man går, kalasbra. 
 



Till tärningsspelet på julafton ;)  :

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

LINAS KVÄLLSBOK <3 ÅÅH så jävla härlig haha :P läser ettan nu... eller ja jag har redan läst den innan så jag läser om den nu, ganska nyfiken på tvåan ;o

2009-12-23 @ 16:05:31
URL: http://tubemap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0