00:25

tjatja.
idag (eller igår) hände inte så mycket, vaknade vid 1 (tidigt, jag vet haha), och skulle duscha, och så fanns det inget varmvatten. så jag tänkte att det tagit slut som det kan göra ibland, men nej nej, varmvattensaken har ju såklart gått sönder. lyckat! i alla fall, jag tog moppen till mormor och morfar där mamma, david, majken och gunnar va, fixade våfflor som mormor ville ha, fikade och så.  efter det så åkte vi hem, kollade lite på ''hipphipp''. vid klockan 18 ungefär tog jag och david på oss träningskläder för att gå ut och gå några kilometer, hittade kantareller. när vi kom hem så var alle, carro, per och lena här :) fikade lite och sådär, myste med kissarna och började fundera på att resa. det blir nog thailand! gött.  nu ska jag nog sova. jag saknar gustav så jävla mycket. 4 dar utan honom, jag klarar inte detta! kom heeem :(


saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0