besök från kristinehamn

hinner inte sitta vid datorn alls lika mycket som jag gjorde innan, det blir kanske 2-3 gånger i veckan som man verkligen hinner typ, dessutom är det ganska trisst. faktiskt.
  sitter och funderar på om man skulle ha en tjejkväll snart, jag saknar ju alla! har inte hunnit träffa alls många och bara kunna sätta sig ner och snacka med alla. i veckan blir det nog övernattning och mys med mina sötkusiner, alexandra och sarah. det ser jag fram emot!
  förövrigt har vi besök från kristinehamn, dom kom i söndags. det är trevligt när dom kommer, när vi träffas, det är så sällan. igår(eller, i förrgår, orkar inte riktigt lägga märke till att klockan är över 12), så grillade vi, kanongott! gustav kom också och gjorde oss sällskap, supermysigt!
  idag (igår) så var vi i halmstad, vädret hade vi inte med oss, tyvärr. vi kikade i olika affärer, jag och mamma köpte oss varsin jacka. jag är nöjd! nu slipper jag ha det bekymret, det är så himla jobbigt att leta efter jackor och sånt. efter att vi kommit in i p-huset, dungsura och hungriga, så begav vi oss till öster gök, det blev lite buffé, fast jag åt bara köttbullar, haha. det va kanon! mätta och glada åkte vi vidare till ''godis på landet'' och köpte inte lite godis. lite småsletna satte vi oss i bilen mot ullared, det var ganska mycket folk. väldigt mycket folk. supermycket folk. till och med. det blev lite hårspray, sockar, stegräknare. men för sjutton gubbar, stegräknaren startar ju om hela tiden?! såå irriterande!
  på hemvägen köpte vi pizza, sen kollade vi på filmen vi köpte, ''tre döttrar och en mamma'', den var bra.

nu ska jag sova så jag orkar morgondagen.
godnatt!




mina sötnosar, bananen och gunnar

Kommentarer
Postat av: Carro.

naaaw sööötnötar!

2009-07-28 @ 23:47:58
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0