i'm walking on sunshine..

..-är precis den låten jag har ''på huvet'' just nu, lite jobbigt ibland när man får en dålig låt att tänkta på som liksom spelas upp där inne, och man inte kan släppa den..haha.

idag har jag och david varit hemma hos morfar för att välkomna honom hem med fika, det blev kladdkaka, vinbär och annat gott. efter mycket väntan kom mamma och morfar, dom hade varit och hälsat på mormor, det va därför det tog sån tid. efter det så åkte jag hem, tvättade moppen och åt lite. så la jag mig i soffan på altanen, och wups så hade jag somnat, det är inte klokt! somnar föör lätt ibland. men iallafall, på kvällen kom gustav, hälsade på kattungarna lite, sjukt söta är dom! så därför kommer här lite bilder på dom.



Kommentarer
Postat av: Carro.

Vilka små lurvbollar, så söööta! =)

2009-07-03 @ 07:42:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Haannaa

Naaawwwsss <333 GUNNAR!!



PS. Jag har uppdaterat min blogg xd inget kul då men.... ska fööörsöka skriva varje dag xd

2009-07-03 @ 11:12:11
URL: http://skuek.blogg.se/
Postat av: gm

å du är sjukt söt! =D å kissekatterna är söta bara :] ♥♥♥♥♥♥ puss

2009-07-03 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0