tråktorsdag

torsdag idag och jag har inte uppdaterat på ett tag. farmor dog i söndags. så har varit lite möten och så med begravningsbyrån, präster och allt.
  men i lördags tror jag det var så var vi ju på varbergs fästning, så jag slänger in lite bilder här.
imorgon är det begravning för farmor, jag saknar henne. fick aldrig säga hejdå, bara när vi skulle gå när vi hälsade på henne. så jag tänkte skriva ett brev ikväll. det känns overkligt.
imorgonkväll så är det fest i kråkshult (?), ska bli fetanice, haha. blir nog detta:


på lördag blir det 4/5(?)-årskalas för kusinen. på kvällen blir det middag och så hos 'milla' och tomas, blir nog trevligt som vanligt!

här kommer lite bilder från varbergs fästning!



kusin emanuel provade några roliga hattar, haha!


ötzi (ismannen)


någon ful dörr


mat. bakad pot. och kycklingröra. gott!

Kommentarer
Postat av: <3

DU ÄR SNYGG!!! :O <3

2009-07-09 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0