härligt väder!

Idag är det måndag och jag sov riktigt länge, klockan närmade sig 2 ungefär innan jag vaknade, sömntuta? Nja, haha.. Det här är inte bra, jag inte ens varit vaken i 12 timmar, bara 8 ungefär och jag sitter och gäspar.. Ond cirkel? Inte bra, haha.  I alla fall så har det varit kanonväder idag, och det ska vara det veckan ut, gött! Idag är det även mamma och pappas bröllopsdag, 19 år har dom varit tillsammans idag, så lääänge!  Men det är bra att dom är det och det är jag glad över! Så jag vakade en rulltårta och chokladmuffins till dom, samtidigt kom grannen Jonas i sin Ferreri, därefter Christer, så dom var med och fikade. Efter det gick jag och lillebrorsan och fiskade, det nappade som bara den! Blev en liten stackars 'mört' som vi släppte i i dammen här hemma. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, Bonnie Tyler som kusin Alexandra tipsade om, kanonbra! Det blir det nog resten av kvällen också. Snackar lite med min älskling också, jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig :(

2009-06-22 @ 22:59:05
Postat av: alexandra

ja men visst är Bonnie Tyler kanonbra ;) det nöter vi i sthlm ;)

2009-06-23 @ 20:41:04
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0