myssöndag!

Vilken härlig söndag!
Fick sova riktigt länge idag utan att någon störde mig med dunkande musik eller av att någon satt på dammsuga'n precis utanför rummet, nej det va så skönt! Var hemma själv till halv 2 ungefär, så jag gick upp när dom andra familjemedlemarna kom hem. Fick börja med att göra lite mat till alla, inte så avancerat, bara korv med bröd. Efter det så kom familjen L. Borg till oss, och 10 minuter efter kom Ylva & Christer med familj, och då var klockan kvart över 4 ungefär. Då bar det av till en strand utanför Unnaryd för att ha lite picnic, där badades det och åt's väldigt god mat! Blev dock inga bilder därifrån. Men vädret hade vi med oss och allt var perfekt! Efter det så åkte vi till Tiraholms fisk för att kolla på en teater, den va bra! Rolig var den. Då hade klockan redan hunnit bli 20 över 8 ungefär, så kollade vi på fiskarna och åt lite glass. Sen bar det iväg hem till Ekhult igen för att dricka lite kaffe med Anna med familj, sen åkte dom hem och vi slängde oss framför tv:n. Och sen sa min kära mamma och pappa att jag kunde beställa mobilen eftersom att jag vill ha med den till Stockholm, så nu är den beställt och så här ser den ut (under).
Tack för att du läser min blogg!
Cilla


Kommentarer
Postat av: Alexander

Den ser liten ut din (kommande) mobil! :p

2009-06-22 @ 02:07:23
Postat av: Haannaa :*

Fan vad kul :D När ska du till stockholm :O ???

2009-06-22 @ 08:39:13
URL: http://skuek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0