på riktigt ?!

haha, kollade igenom massa bloggar, och hittade en som hade lagt ut bilder på väldigt unika resturanger! så jag slängde mig in på google för att leta reda på dom (såklart ?!), så här kommer dom!
Snodde faktan rakt av, bryr jag mig ? - nää..


Underwater Restaurant
En vacker restaurang som är en del av Hilton Resort & Spa i Maldiverna. Serveringen rymmer 14 gäster och ligger i en glasbyggnad, 5 meter under havsytan.




Treehouse Restaurant.
En restaurang i Nya Zeeland som är uppbyggd på ett träd





Dinner In The Sky.
Denna restaurang serverar sina kunder vid ett bord som hissas upp till en höjd på 50M, med hjälp av en lyftkran. Det ryms 22 personer runt bordet, och tre personer från personalen i mitten.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Bjuder du mig på någon av resturangerna eller? ;) ;P

2009-06-24 @ 00:48:51
Postat av: Haannaa :*

Har velat åka till den sista hur länge som helst :O Den verkar så skitcoooooool!!!! Ska vi åka dit efter att vi har tjänat ihop förmögenheten i norge elle?? :D:D:D:D

2009-06-28 @ 17:59:01
URL: http://070283219

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0