skolavslutning!

ÄNTLIGEN!
Äntligen är dagen här, 8an är slut. 8E finns inte mer. 9G väntar, toppen!
Upp tidigt som fasen idag, duschade och fixade håret + smink,
sedan äta en snabb frulle som fick bli 'havrepuffar' och mjölk, inget vidare.
Så kom bussen, så iväg med den och till skolan där Lisa väntade!
Sen kom Emma, Klara & Hanna, sen gick vi till bussen och åkte vidare till
Färgaryds kyrka där det var en gudstjänst. Lite segt faktiskt. Men dom sjöng kanon!
Tillbaka till skolan med det sista mötet med 8E, fick betygen och tog lite kort.
Efter det vid halv 11 ungefär så kom mamma och David, så kollade vi snabbt när
alla 9or sprang ut, måste ha varit skönt för er!  Jag längtar redan.
Och nu är jag hemma och strax kommer mormor, morfar, farfar och kusiner,
så då blir det käk, gott, för jag är hungrig!

Här kommer lite bilder från idag.

jag & favoriten
Här är jag och den absoluta favoriten Klara!


Igen!


Emma & Lisa! Underbara!


Jag & absolut världens bästa Björn!
Björn: Jag är stolt över dig.
Kommer sakna dig!


Pontus sjöng kanon!    / Viktor & Maja.           / Jag & Michan /                  / Jag & Agneta /


Jag&Lisa.              /     Jag & John! Tack.


9orna.


R.I.P 8E 08-09. Tack för de här åren:)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Det beror på. :p Var faktiskt lite tråkigt att sluta 9an för man saknar sina gamla kompisar som man knappt träffar längre. =/ Men det var väldigt gott att få slippa den skolan dessutom ;)

2009-06-12 @ 14:03:29
Postat av: jens

sjukt härlig dag :D ha det gött!

2009-06-21 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0