tisdag

tänkte blogga lite snabbt nu innan jag ska sova!
idag har jag varit i stan med familjen + ylva, andreas, anna och jenny. helt ok! varmt som in i tusan var det bara, och rea, sånt är najs, eller hur?
vi började med att köpa pasta från pastavagnen, det blev kyckling i currysås med annanasbitar, gottgott! blev lite picnic, satt utanför kyrkan och åt, det kommer nog bilder! sen shoppade vi, det blev inte så mycket, endast en kjol, ett linne och ett par ballerina, men jag är nöjd. sen åkte vi till morfar på sjukhuset och sedan vidare till mormor, efter det åkte vi hem och grillade, supergott! och när vi kom hem så såg vi att mimmi hade fått tre stycken små urgulliga kattungar! det är otroligt hur söta dom är, det kommer även bilder på dom. när vi hade ätit så promenerade vi till grannen för att prata med honom lite.
men nu ska jag försöka sova i värmen! (dom tur är har man en fläkt på rummet.)
och imorgon ( eller idag, klockan är 00:00 nu) så kommer ev hanna hit för att vi ska till stranden om vädret tillåter, kommer bilder någon annan dag!
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: haannaa

Hehe kulkul dag på stranden :D speciellt kladdisen i viken :D:D Men fy faaaaan vad jag brände mig på ryggen :S

2009-07-02 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0