trött på allt..

hittade en gammal blogg sen innan som jag tänkte börja med igen, smått trött på bilddagboken osv.
så skulle vara kul om ni kunde börja kommentera och läsa här istället!

i alla fall, så är jag sjukt trött på allting!
skolan, fotbollen, familjen.. så, då kommer tanken? varför ska man leva?
och så kommer man samtidigt på att det finns faktiskt små stjärnor i mitt liv.
gustav, klara, lisa, emma, joanna, hanna, anna, finns en del till.
ni gör så att jag börjar tänka om.

annars har det väl varit ok idag, stannade hemma idag,
g kom lite, sen kom 'domdär' hem, dom gör mig inte ett dugg gladare.
hade varit skönt att bo ensam nånstans långt bort!

Kommentarer
Postat av: klara

du är min stjärna med!<3

2009-06-10 @ 20:54:06
URL: http://lovedancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0