bad day

åh vilken dålig dag jag har idag! blir så irriterad på allt och alla! har iallafall varit och handlat lite idag och sådär, ikväll ska vi till kyrkan eftersom att de läser upp alla som har dött i år.. tråkigt! och så måste jag för sjutton gubbar börja skriva på mina uppsatser.. åh, varför ska det alltid bli såhär?! kvällen innan, alltid. i och för sig ska de lämnas in på ons-tors-fre, men ändå. skolan är bara för mycket! ska nog klaga. iallafall så ska jag kolla på tv lite nu tänkte jag. hoppas att ni fortsätter läsa min blogg!

och föresten.. luciabilderna har kommit in nu! är riktigt sugen på att typ stämma hallandsposten eller något för att de tog den fulaste bilden.. idi****!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0