hemkunskap

Hej! Sitter här med hemkunskapsboken och pluggar lite, har prov imorgon. Kom även precis hem från mormor och morfars hus och från morbror Lennart. Skolan har varit bra idag, direkt efter hämtade mamma mig, så åkte vi till sjukhuset och vaccinerade mig, för en gångs skull gick det faktiskt bra. Efter det åkte vi till Forum för att jag ska praktisera där nästa veckan. Han som ägde det var utlänning och så, förstod knappt vad han sa, men han va himla trevlig! när vi kom dit:
- Hej, jag heter Cecilia och har fått min praoplats här till nästa vecka.
- Ja, okej, hej. Jag har inte hört om någon prao här.
- VA?!
- Ne?
- Allvarligt?
- Nej, jag bara skojar ;)

jag höll fan på och dö!xd.

Kommentarer
Postat av: Carro.

haha vilken chock man får när folk som man inte känner drar sånna skämt!! hjärtat stannar en liten stund vid såna tillfällen minsann! vad ska du göra där?

2009-11-19 @ 21:34:05
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro.

Ja, det var skitkul! På ge-kås gym! :D

2009-11-19 @ 21:58:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0