jag hatar kemi

bild
matte
geografi
lunch
biologi
svenska
slöjd
buss
fira kusin
plugga
tv
plugga
varmt bad
plugga

ja, inte något speciellt roligt. även om det ser ut som om jag har pluggat en del så har jag tagit pauser ganska snabbt, eftersom att jag inte har lärt mig något och att jag tycker att kemi är så förbannat tråkigt! jag fattar ingenting. vem fan vill veta vad en atom gör? något som man inte ens kan se? hur något ska se ut, fast ingen vet riktigt egentligen? åh. kemi = sämst.     

 nu har jag precis kommit upp från ett varmt bad, kände att jag behövde det. har firat minstingen i släkten i eftermiddag också, aron, 1 år. grattis till vår lille sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0