jag ser inget!?

När jag sprang ut till bussen idag ösregnade det och var svart ute. När jag gick till bussen när jag skulle hem idag ösregnade det, kolsvart och blåsigt ute. Det är vid sådana tillfällen som jag vill ha tillbaka sommaren. Man blir trött och då blir det att man inte orkar något, det blir bara jobbigt. Har haft ont i huvudet sen lunch idag med. Ja, jag vet.. Nu låter jag patetisk ut! Mina vänner gör dagen bra! Kanonkul!    På fredag är det premiärkväll hos Klara med ''Halv åtta hos mig'', ser fram emot detta! Världens bästa idé?! - Det är nog det.


Ser fram emot fredag. Vad ska du ha för tema, Klara?;)


Kommentarer
Postat av: Klara stigson

Inbjudningarna får ni imorgon, där står temat!:D <333333333333

2009-11-18 @ 17:03:23
URL: http://lovedancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0