juljuljul

Julen är på ingång. Mamma har satt upp röda gardiner, röda mattor, röda dukar, röda ljus, adventsljusstakar, jullampor och så lyssnar hon på julmusik! Ja ni, hon längtar nog haha. Ikväll har jag också satt upp min julstjärna och lite lampor, får pyssla med det imorgon om jag hinner.  Har haft en bra dag på praktiken, trött som attan i morse bara, men det försvann senare. Funderar nu mer på Konditori-programmet faktiskt. Är osäker! Nu ska jag i alla fall sova, det är föör jobbigt att gå upp på morgornarna när det är så mörkt och tråkigt. Speciellt när det är mörkt och regnar och man håller på att somna i bussen, ack ack.  Nu ska jag sova gott! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0