julskyltningen

gustav sov här inatt, det är alltid lika underbart att vakna till någon man tycker om så mycket. vid kl 3 åkte vi ner till mormor, hämtade henne och gick ner till den värdelösa julskyltningen. bytte om och fick reda på 5 minuter innan att vi skulle haft ljus och att vi skulle sjunga, så jävla dålig stil. hon från hp skulle läsa upp alla kandidater innan vi skulle gå ut, och självklart glömde hon mig. det ända man hörde va ''- du glömde cilla!''  haha.  för övrigt fixade mamma håret och jag är inte alls sugen på att gå till skolan, att plugga, att fira jul, att va med i luciatåget. jag vill bara försvinna för en liten, liten stund.


någon som har bilder ? - skicka !!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du var så mycket finare än de andra!!!!

och jag blev skitsur på de när de inte sa ditt namn!<3

2009-11-29 @ 23:20:51
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/
Postat av: Carro.

såå fiiin du var! Du borde vunnit!! =)

2009-11-30 @ 20:47:15
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0