kaffechokladhallongräddeäckel

Hej alla underbara! 
Sitter här och tar det lite lugnt, lyssnar på musik.  Vaknade kl 9 idag av alarmet,
åkte till kyrkan för att lyssna på kyrkklockorna som slog för morfar, lite av släkten var där.
Efter det åkte vi hem till Sippa(hunden), fikade, pratade, åt, pärlade. Jag hade med
mina pärlor, plötsligt hade jag 5 stycken goingar jämte mig som också ville pärla haha! 
Efter det åkte vi hem, har bara tagit det lugnt. Började få tråkigt framför tv:n, så jag tänkte
prova på något nytt att baka! På ett ungefär blev det; socker, vaniljsocker, margarin, kakao,
mjöl, kaffe, sirap in i ugnen. Jag kan säga att det inte blev bra! Tog för mycket kaffe i, usch och fy. Det serverades med hallon och grädde, mammas min var iallafall rolig att se. David tyckte om det haha.       Cecilia.

Vad jag lärt mig idag: ha inte i för mycket kaffe när jag bakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0