mörkt, kallt och regn

Ja, utanför fönstet just nu regnar det och är kallt, det är även kolsvart. Det blir redan mörkt vid 5-tiden nu! Jag hoppas att det blir ljusare tider snart, haha.  Ikväll har jag försökt att plugga lite, det gick inte något vidare eftersom att jag somnade. När jag till slut vaknade var det mat och sen 'halv åtta hos mig', åh så fult det var, att hon tog in hela ugnsplåten! Det här är sånt jag stör mig på! Iallafall, sen kollade vi på 'Ullared' och sen 'Grannfejden'. Jag blir lite besviken faktiskt på 'Ullared's-såpan, jag trodde faktiskt att det skulle vara bättre! Det är ungefär samma människor som man ser hela tiden, samma saker och så, men visst, det är trevligt. Och aw, han som jobbade i Ge-kås, Morgan eller vad han hette, det var ju synd om honom nästan! Aw.     MEN, nu är det så att jag ska sova igen och hoppas att det inte regnar när jag vaknar igen! Ha det så bra och sov så gott!  C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0