snart är det måndag igen!

Om några timmar är det måndag igen, ny vecka. Helgen har gått snabbt, den har jag tillbringat med Gustav. Vi har bara tagit det lugnt, ibland är det skönt! I fredags var vi hos Klara där Simon hade gjort middag, det var en trevlig kväll. Astrid, Jens, Simon, Gustav, Klara och jag var det.   Idag har jag även varit med mamma lite i bygdegården där det var storbak på gång! Mamma och 5 andra bakade, det blev måånga kakor!   Nu sitter jag här på mitt rum, lyssnar på Michael Jackson's Man in the mirror, det är en ganska bra låt faktiskt. Snart ska vi äta, pappa lagar mat. Alla ni som känner honom vet nog vad det blir.. Falukorv såklart! Alltid.  Ikväll ska jag även försöka plugga lite och skriva klart svenskan, jag ska bara skriva om den så att man ser vad det står ;)  Nu ska jag dra! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0