1årskalas i höstvädret

Go' kväll! Idag är det lördag och det känns riktigt bra. Har varit i Ullared med mamma och David idag, köpte skor till David först och sen gick vi och fikade. Sen ställde vi oss i kön in till Ge-kås. Det tog max 10 min att vänta bara, så det var okej. Väl inne så blev vi där i 1h ungefär. Det blev 2 hyllor man ställer tavlor på, 1 tavla, neccesär och en tunika som jag har på mig nu, vi är ju på 1årskalas för lillkusinen ida! så mysigt, så. Släkt och vänner är här och det bra humöret är på hög nivå! Ska alldeles strax hem, kanske ska kolla på En shoppaholics bekännelser som jag köpte idag också? Hm. Någon som kanske vill komma och kolla på den någon dag?:)  Skulle ju vara kul. Men nu ska jag gå ner och se vad alla gör! Ha det bra!

Kusinen Ida (morbror Lennart har tagit den, tror dock att den är några månader gammal)


Kommentarer
Postat av: www.gustaww.panatet.se

JAG :] <3

2009-10-24 @ 22:54:23
Postat av: Hanna

Ta med den till Klara :D

2009-10-26 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0