6 veckor!?

Det är kväll och jag ska strax sova. Vi har varit i Hylte lite innan, i farmor och farfars hus. Tog ut och slängde mat ifrån kylskåpet. Det var tungt och jobbigt att bara gå in där, att röra vid något som dom också har rört vid. Det var typ som fettavtryck från fingrarna på vissa kryddburkar sen dom lagade mat, och då kände man .. Här har deras händer också varit. Det är något speciellt. Men jag kan aldrig få tillbaka det. Jag saknar dom så. Livet går vidare, men utan dom.     Sen var vi och handlade, det är så att jag ska va med på älgjakt imorgon! I can't belive it. Första gången. Jag ska gå med Anna, det blir nog bra.
  Rubriken: Det va såhär att min storebrorsa kom hem idag, med 2 jättestora väskor med tvätt. Så sa pappa: Två väskor tvätt på 2 dar?! Och så sa han: Nej, men jag ska ju vara hemma i 6 veckor nu. Jag och David(lillebrorsan) kollade på varandra och utbrast samtidigt: 6 VECKOR?!     Lite kul.
 Men nu ska jag faktiskt sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0