bakdag

Sitter här och lyssnar på massa härlig musik. Det har varit riktig speed på mig idag, eftermiddag iallafall. När jag kom hem bar jag in ved, började tvätta, vek tvätt, diskade och har bakat 3 sorters cookies. Det blev sockerkaka, bruna nånting och chokladmuffins. Jag har nog aldrig gjort så perfekta muffins, jag har nog aldrig gjort så misslyckade kakor med de där ''bruna nånting'' eftersom att dom skulle åka ut och bli bruna, men det blev små brända, runda små kakor. Sockerkakan blev någorlunda.
  Skolan har varit ok idag, men trött idag igen. Imorgon har vi orienteringsprov och endast en lektion. Jag kommer springa vilse. Tror jag. Hoppas verkligen inte det. Innerst inne tror jag att jag fixar det. Men tanken finns ändå, tänk om jag springer vilse? Tänk om ni måste kontakta polis? Nej, nu blev jag rädd. Är rädd för att jag inte kommer somna ikväll.
  Nu ringde Gustav, sen ska jag sova! puss och godnatt. önska mig lycka till?!

Kommentarer
Postat av: G

Lycka te :] <3

2009-10-01 @ 21:53:07
Postat av: carro

lycka till! det kommer gå bra på orienteringen =)

2009-10-01 @ 21:57:01
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0