det ska va tänt!

Ja, gott folk, det ska va tänt! Strömmen har varit borta i 3 timmar, men är nu tillbaka. Så irriterande. Vet inte vad det berodde på, det blåste ju inte speciellt mycket, men nu har det dock kommit igång lite. Blåsten alltså. Klockan är bara några minuter över 18 och det börjar redan att mörkna. Det är för tidigt enligt mig.
  Har inte varit i skolan, ''mådde inte bra'', men det var med sömnbrist egentligen. Har inte sovit så bra på senaste dagarna. Konstigt är det inte, men jobbigt. Men nu är jag utvilad iallafall, har sovit idag och bara tagit det lugnt. Gustav kom en timma innan, bättre än ingenting. Har ju saknat dig! Men nu i eftermiddag har jag fixat och donat med alla blommor på altanen. De blir ju bara så fula.. 
  Imorgon kommer jag till skolan iallafall, det är ju fredag! Visst är det härligt!? Denna veckan har varit otrolig seg. Vad har ni, läsare för planer inför helgen? Händer något kul? 

By the way..
Har jag missat något i skolan idag?
Taaacksam för svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0