DISSAR!

JAG DISSAR SÄLJARE! Jag avskyr säljare! Både de som ringer hem och de säljare man ser i butiker, affärer och liknande. Ett exempel idag är - var ju i Ge-kås idag, och när vi gick ut så stod där ca 3, 4 stycken 20-25-åringar och försökte få mer kunder. Direkt gick en tjej på oss och började tjata, först skulle hon se våra mobiler, och försökte att leka så trevlig! Men sen sa jag att jag absolut inte ville ha 3, då frågade hon kaxigt ''Nehe, och varför inte det då?'', då svarade jag att jag redan trivdes med Halebop. Då sa mamma att vi inte var intresserade och skulle då gå, och då frågar hon ''Varför?'', mamma svarade ärligt att hon inte skulle gå på det igen, eftersom att vi har haft 3 för ett år sedan, men att det inte blev så mycket billigare! Då vräker hon ut sig ''Öh ja, men det var ju för 1 år sen?'' , ''Ja, men vi vill inte ha 3.'', då frågar hon ytterlifgare en gång ''Varför?'', då blev jag fan förbannad. Lyssnar hon inte eller?! Och sen fick mamma förklara ytterligare en gång, och tror ni inte att kärringen frågar ytterligare en gång? Jo ''varför?'', då vände jag ryggen om och skrek ''FATTAR DU INTE ELLEEER?!''. Dagens diss: Försäljare.

Kommentarer
Postat av: Carro.

åååå jobbigt!!!

2009-10-24 @ 23:41:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0