gårdagens orientering

Hejhej! Idag är det lördag. En regnig lördag. Bara jag och mamma hemma nu, och katterna förståss. Gustav sov här inatt men åkte innan 12, pappa, david och jonte är i stan hos farfar. 
 Igår va det skola, första lektionen var det religion (första och sista lektionen kan man säga), efter det hade vi en håla på 2 timmar, så jag och Hanna brummade hem till henne och käkade lite och kollade lite på 'ett öga rött''. nervösa som vi va åkte vi till ok-stugan och sen började det. Jag sprang med Arunee och Noy, första kontrollen gick fint som snus, det va 2an som vi aldrig hittade. Letade i kanske 40 minuter, så gick vi tillbaka och tog rätt väg istället, då gick det mycket bättre! Bilder ifrån gårdagen ser ni här under!
  Ikväll ska jag, min familj och morbror Per och Lena till fam. Johansson i Remma, det är Anna:s family alltså. Det blir säkert go' mat som vanligt. Jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: Hanna

POWER! jag sprang typ "vilse" på 4 an o 8 an xd men fick typ 1.28 :S bläääää!

2009-10-03 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0