höstdag

Hej! Idag är det riktigt höstväder, löven på träden är gula och orangea, det är lagom hösttemperatur och det sägs ha snöat inatt! I think I like it.
  Har varit i skolan idag, tisdagar är faktiskt ganska sega. Men med rätt folk vid sidan av sig blir det alltid lika bra. Jag älskar verkligen mina vänner. Underbara till tusen! Svenskan var så himla flummig idag, jag och Hanna satt i korridoren och skulle plugga, men det blev mer att sitta och skratta åt ingenting, hälsa på allt folk som gick förbi, rita av och spela luftpingis. Kanonkul, tummen upp! Haha.
  Ikväll ska jag ta det lugnt, antar jag. Men nu ringde Gustav, så sitter och snackar lite med honom. Ska dra nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0