my dear friends..

vill bara säga att jag älskar er alla mina vänner, speciellt tre stycken som har ställt upp extra mycket under dessa dagarna, det är några av de svårtaste i mitt liv. det är klara, hanna och gustav jag pratar om. ni är underbara, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan er! ni andra är också underbara, jag har inte glömt er;)
 
 idag var det skolan idag, somnade nästan på bussen i morse. idrott första lektionen, äntligen så var vi inne! efter det hade vi so, redovisning. tyskaprov - åt he... lite historia, framtidståg i en timma -ganska ok faktiskt! och sen hade vi kemi i ca 20 minuter innan vi slutade. mamma kom och hämtade mig, efter en timma hemma ungefär blev det att åka ner till hylte för att träna lite igen i en timma. hem igen, ta emot lite gäster, åka på husförhör, trött som jag va kopplade jag bort öronen ganska mycket. och nu är jag hemma och har precis kollat på bonde söker fru @ tv4play.se . nu ska jag sova så att jag har lite krafter imorgon iallafall. så godnatt alla mina vänner! och tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

förlåt om jag inte har funnits där för dig kusin! jag tänker på er allihopa! du vet att jag alltid finns och lyssnar alltid vad du än har på hjärtat, vid vilken tidpunkt på dygnet som helst! glöm inte, jag älskar dig! <3

2009-10-07 @ 23:32:57
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/
Postat av: g

tack vännen ;) x] <3

2009-10-08 @ 07:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0