skola-fika-squash

Idag är det onsdag och jag tycker att veckan går någorlunda fort, och det är ju bra! Skolan gick bra idag, det dumma och tråkiga på onsdagarna är att vi har historia och kemi på slutet(inte mina favoritämnen precis).. Jag överlever ändå! Efter skolan tog jag moppen ner till Ica, köpte kladdkaka och''sprutgrädde'', hämtade och betalade mormors nya glasögon som blev kanonfina! Sen till mormor, fika, umgås, prata. Jag tycker om min mormor. Hur hon än är. Hon är en människa som verkligen vill väl, och då menar jag väl! När vi satt och mumsade på kladdkakan ville hon att all personal skulle ha en bit av kladdkakan, haha. Hon är underbar! Efter det åkte jag vidare till gamla hallen där vi skulle spela squash. Gustav var först på plats av de andra, sen kom dom. Det spelades på, sen var klockan 18, åkte och lämnade moppen hos farmor och farfars hus.. Det är till och med jobbigt att bara kolla på huset! Jag saknar dom så.. Livet går vidare, men det är inte lika kul.  Iallafall, på vägen hem åkte vi till Birger och lämnade en blomma eftersom att han fyllde år idag, grattis! Sen hem, äta och nu sitter jag här. Ska sova snart. Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0