svenska hollywoodfruar

Nu är det kväll, igen! Tiden går så snabbt. Skolan går någorlunda snabbt. Jag älskar min nya klass! Den är underbar. Ikväll har Pelle varit här, tjatade massa med mor och far, åt och lite så medans jag och David kollade på tv. Programmen för ikväll var 'Tiinas cookalong' (kanon! love!) och sen 'svenska hollywoodfruar' såklart! alltid till hollywood i en timma på måndagskvällen. Himla roligt program egentligen, pga deras svar. Vissa påståenden från de kan ibland vara riktigt kloka, men en del är ju bara för överdrivna. Roligast att prata om är förstås Anna Anka. Den normalaste enligt mig är Agnes-Nicole Winter, hon är inte lika överdriven som de andra.
  Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska alldeles strax krypa ner under täcket och försöka att få lite sömn. Somnar efter max 10 minuter efter att jag lagt mig ner i sängen, så himla crazy. Men ändå skönt, så man slipper ligga vaken halva nätterna och ligga och vrida sig. Dock hade jag faktiskt velat ligga och tänka lite, för mig själv. Men det hinner jag inte, för då har jag redan hunnit somna. Haha.
   Nu ska jag sova. Hoppas att ni sover gott! Hörs imorgon. God natt.

Kommer en liten bild, länge sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0