bibliotekssnickers

sitter i biblioteket just nu med hanna och ska snart skriva våran redovisning till samhället. men min bok är 'typ' hemma, den är inte här iallafall.. haha! våran bibliotikare är kanon, hon är rååålig :) hihi. 
jag och hanna ska försöka att skriva på den dära saken nu, jobbigt.. skolan är jobbig. men kan även va lite rolig ibland också. vi har precis haft idrott, vi orienterade, gick själv, hittade 4/6, hann inte mer sen liksom.. bytte om och så i hallen, moppe är kanon! och så har vi som sagt samhälle nu och ska försöka skriva lite.
ikväll ska jag träna squash, första gången i år. ska bli skönt att komma igång med någonting igen.. jag saknar fotbollen. herregud.. vi hade så himla kul! funderar på att börja efter vinter igen, det ska bli damlag och så får jag förhoppningsvis spela lite mer, på matcher menar jag.

Kommentarer
Postat av: Carro.

roligt! Vem är det du spelar squash med?

2009-09-23 @ 13:14:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0