bra låt

föresten.. en ny bra låt!
ni som har kollat på tv på senaste har säkert redan hört lite av den.
den är nämnligen med 'saab'-reklamen tror jag. såklart är det p!nk!
den heter 'bad influence' och är kanonbra. härlig låt. lyssna gärna!
detta får bli det sista inlägget för idag, känner att jag redan har
varit ganska aktiv här på bloggen idag. godnatt och sov gott!
nu ska jag kolla på 'kändisdjunglen', tycker bara att det är så
himla fake! ''vi är mitt inne i djunglen'', jaha? tjena?! hur ofta drar man
in en stor lyftkran mitt in i djunglen? suck på tv4! det blir dagens diss.
 gymnasiemässa i halmstad också, ska bli skönt att slippa skolan! på
kvällen kommer några hit, mat och sånt. hoppas verkligen att gustav kommer
också! lördag - 40års fest eller fest hos jen. puss, puss.


p!nk. en av mina favoritartister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0