ge-kåschoklad

...-sitter jag precis och smaskar på. med daim. mmm marabou. som sagt har  vi varit i ge-kås idag, utanför så köpte jag och anna pärlor som vi ska göra smycken av sen. sen kikade vi in hos kusin caroline i 'glasögonfabriken' och sa hej :) efter det blev det lite käk, köttbullar, muums!
  väl inne i ullared va det inte alls mycket folk framåt kl 19, vilket va mycket bra. skulle inte ha fatt i något speciellt, men det blev lite smått och gott. en stickad tunika, en jacka och lite annat. det va ju inte så länge sen jag va inte i stan precis, haha. men nu är jag hemma och vi har precis ätit lite igen, pappa hade lagat mat, som alltid: falukorv. som alltid: potatismos. haha.
  jag ska snart sova i mitt nyinhandlade nattlinne också, är lagom trött efter en ganska tråkig dag egentligen om man kollar på vädret. regn blandat med molnigt och mycket blåst. inte mitt favoväder precis. men men.
  godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0