IT'S A BEAUTIFUL DAY!

VILKET HÄRLIGT VÄDER! älskar det!
solsken hela dan, underbart! bara lite dimmigt på morgonen, men what ever (?!).
känns som om det är fredag idag, anledning - ingen aning.
slutade vid kl 2 i skolan och åkte hem med min lilla pärla.
vilken himla bra uppfinning moppen är! vad skulle jag göra utan den?
kom hem och gjorde lite varma mackor med stekt ägg till mig och lillebrorsan,
efter det vidare till gustav och hämta honom, vidare till viken för att klippa klart gräset,
så kom lille ola också haha, men det gick bra. sen åkte vi hem till gustav igen och
fixade lite käk, stuvade makaroner och köttbullar blev det allt. gottgottgott!
hade även svenskaprov idag *suck*, hoppas att det gick hyffsat iallafall.
  imorgon är det fredag och jag slutar klockan 1! skönt eller vadå? ska nog bara ta det
lugnt, kanske gå ut och gå (?) hoppas på lika fint väder imorgon med!
  Nu ska jag läsa lite och efter det blir det nana. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0