liten uppdatering

en liten uppdatering.
skolan rullar på, hösten börjar komma, det börjar bli kallt.
tänk att redan ca 3 veckor har gått av skolan, herregud?! tiden går snabbt.
det rullar på, livet rullar på.
hade prov i historia idag, skrev 3 a4-sidor. fick tillsist skrivkramp, haha.
jag och hanna pallrade även iväg oss till pizzerian, godare än äcklig fiskgryta.
har även beställt halebop abonnemang, men det ser ut som att det har blivit något
fel (?), fick ett brev på posten att dom tackade för att jag hade valt halebop kontantkort och
att jag hade registrerat mig, men hallå, jag skulle ju ha abonnemang? Aja.. Det
löser sig väl.
Nu ska jag sova och plugga lite snabbt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0