män som hatar kvinnor 1

Har precis kollat på den filmen med mamma och ätit falsk fläskfilé (något av det bästa som finns), med Eddie också. Pappa, David, Alfred, B-G, kusin Elias och morbror Lennart och kollar på speedway just nu i Gislaved. Gissar på att det är ganska mycket folk. Dom hade VIP-biljetter, så dom skulle äta och så i ett eget hus tror jag att det va. Dom kommer väl hem snart, tror jag. I morgon är det skola och ev så kommer Malin, Rebecca och Hanna med mig hem, försökte nå Hanna nu, men den busen svarar ju aldrig! Ring mig om du ser detta ikväll. Jag ska borsta tänderna nu och sen tänkte jag kryma ner under täcket. Puss och godnatt! Sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0