NU FÅR DET VARA STOOP!

Nu är jag så jävla förbannad. Så irriterad. Nästan varje dag får man höra något sånt här, som man bara blir så irriterad på. Jag kan inte säga att jag själv aldrig gör såhär, för det gör jag, men försöker att låta bli. Men hallå, det är såna som gör så här varje dag. Och det jag menar är att folk idiotförklarar dom som aldrig ens har försökt att snacka med personen de snackar skit om, att inte ens veta vad som snackar om egentligen, att de berättar genom ryken och gör allting bara ännu värre för personen. Kan aldrig folk lära sig? Man säger att man inte ska tro på rykten, men varför gör man det hela tiden ändå? Förstår ni inte att man gör det bara värre och värre för personen? Detta är sjukt. Ska detta fortsätta hela denna personens liv som det snackas om jämt? En sak är om man har pratat med personen och försökt att lära känna henne/honom, men inte att berätta för alla man känner.. Det förvärras ju hela tiden! Trött på detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0