skola

hej alla!
måndag idag och segare än någonsin att gå upp. gick ner och kollade schemat och beslutade att jag skulle ta moppen idag istället. vad gör man inte för ca 45 minuters sömn?!
  sen bar det iväg till skolan, lite halvtaskigt väder, men inte jättedåligt heller, inte. skolan va okej, mina flicks gör dagen! ni är underbara.
  ikväll har jag sovit lite för jag va ändå så himla trött, kollat på tv lite och fiskat en stund, som vanligt. men det blev ingen fisk. det är mest det lugna, tysta, fågelkvittrande naturen som drar med mig ut. så skönt att få frisk luft! 
  har pratat lite med gustav nyss, han är hos anton och ska sova där, så det blev ingen träff med honom idag. tråkigt. ska borsta tänderna och läsa lite nu innan jag ska sova tänkte jag. har lånat en bok från biblioteket idag, ''rör vid mig'' heter den och verkar faktiskt ganska bra. har svårt att fastna för böcker, blir så himla trött och uttråkad ofta, men hoppas på att denna är bra!
 


Kommentarer
Postat av: Carro.

Jag tänkte att jag skulle börja bli duktig och läsa lite mer jag också! Har börjat läsa en bok nu men jag funderar på att byta bok för jag blir så uttråkad med en gång, blä! Hoppas din bok är bättre! =)

2009-09-08 @ 21:10:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0