snart helg

tjuhu alla :)
varit i skolan idag, det gick som alla andra dagar: bra. HAHA. aa.
körde dit själv idag, när jag skulle hem regnade det. jättemycket.
fick byta alla kläder när jag kom hem, dyngsur blev jag.. aaaattans.
var hemma först idag för en skull också, sen kom david och vi gick ut i regnet
och plockade lite kantareller. blev inte alls mycket för det är ju nån tönt
som har varit och tagit alla redan, moget. jättemoget. verkligen!
efter letandet, drog vi ner till ån och metade och kastade lite,
fick 3 små fiskar som släpptes i i dammen.
ja, jag tror att ån här nere (ca 200m härifrån) är den bästa
och lugnaste platsen som finns, den är perfekt om man bara vill
vara för sig själv, tänka och bara komma bort lite från allt.
precis ätit med, köttbullar och potatis. gott? -jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0