teater..?

skola idag, trött som fanken och lite otrevlig..(?) haha. sista lektionen hade vi elevens val för första gången, fick teater, tjaaa, vad ska jag säga.. teater är nog inte min grej riktigt. inte med denna gruppen (?) kanske ska byta? när jag knäckte mig så va det ingen annan som tyckte ingen annan det. pinsamt? ja! jobbigt? JA! 
  körde moppe idag också, frös ju nästan ihjäl, herregud. minusgrader ute imorse? det va det nog. endast 11 grader ute när jag kom hem, för kallt! här eldas det hemma och elementen är taggade. precis lagat mat för övrigt, det blev hamburgare och pommes, onyttigt till tusen.
   jag vill träna. jag vill ha träningsverk. jag vill må bra. nu nu nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åt också hamburgare o pommes ikväll ;)

2009-09-17 @ 22:15:46
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0