first day at school

Första dagen. I skolan. I Falkenberg.

Kunde inte sova inatt, jag låg och vred mig, fick ont i ryggen (sängen är sned!), svettades,  kändes som jag hade feber och vred mig lite till. Nervös.

Jag var först i klassrummet, shit det var kul att se hur jäkla nervösa alla var. Glad att jag inte var ensam! Vi började kl 9.30, hade handlening, gick runt lite, åt lunch och provade bagerikläderna ( ;) ). Det var meningen att vi skulle sluta 15:15, men vi slutade vid kl 2 - då jag och några nya klasskompisar gick ut och tog en fika på stan.


Nu ikväll.. När jag kom hem- diskat,ätit panodil, gick en promenad med Ronja. TREVLIGT.

 Ska snart sova, sovmorgon imorn. Börjar kl 2, har en lektion. GÖTTMOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0