töntigt? vuxet? fjolligt?

Hej!:)

Det är söndag idag, det innebär att det är skola imorgon, och det innebär att jag blir trött! Lovet är slut - även helgen. Jag har haft ett riktigt bra lov med älsklingen min :)

Var i Ullared, hittade faktiskt riktigt, riktigt bra saker! Nöjd till 1000.

När jag kom hem rensade jag min garderob, slängde det gamla, slitna och fula. Gav en del till mamma. Det behövdes - annars skulle min garderoben sprängas av kläder snart! Nu har jag sorterat alla kläder i färger - från svart till vitt. Töntigt? Ne.. Lättare att välja nu! ;) 
  Har även städat rummet nu, det behövdes! Det sämsta med den här städningen var när jag skulle dammsuga tangenterna på den här laptopen, då 'print'-knappen plötsligt försvann ner i dammsugarn. Kan berätta att det inte va så kul att leta i påsen med allt damm - plus att man inte hittade tangenten heller gjorde mig f ö r b a n n a d!

Ska snart sova. Hoppas alla haft ett bra lov!
Pusss
Cilla

Kommentarer
Postat av: Carro.

haha, neeej vad jobbigt med tangenten!



Fasen, jag htitade ju ingenting på gekås, typiskt!

2010-03-01 @ 17:42:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0