<3

gustav är bäst! lovelovelove <3


har haft en lugn och skön söndag med min älskling. ikväll har jag kollat på skräckfilm 'scream', ångrar det nästan. nu blir det som alltid efter skräckfilms-kollande : kolla-alltid-bakom-dörren-innan-jag-går-in.  alltid, alltid, alltid blir det så! klarar verkligen inte av det.

men iallafall..
nu tänkte jag sova, med den nya supermysiga kudden som jag fick av gustav idag! fick ett påslakan och en tunika också(som tyvärr inte passade), tack så supermycket hjärtat!

godnatt!


Kommentarer
Postat av: g

Tack kära du..´:) hoppas du sover gott, haha, tunikan eller var de nu var var inte alls snygg.. :S redigt redigt ful nu när man så den, haha.. Tack du! love <3

2010-01-11 @ 07:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0