pippi har klippt till mig(?!)

tjena, tjena!

idag är det onsdag, jag undrar vart tis-månd har tagit vägen? det har gått foooooort!

skolan har varit helt fruktansvärt okej today, det negativa va att vi åkte skridskor på första lektionen idag - idrotten. självklart hade jag inte bra utrustning, ne.. inga vantar, mössa, skridskor. lånade ett par fruktansvärt obekväma skridskor av skolan. kunde dom inte köpt in några med liiite bättre kvalité?! skosnöret gick sönder hela tiden.  i alla fall, jag och klara åkte tillsammans, så kom fille och åkte in i klara - klara ramlade - tog tag i mig - jag ramlade över klara - aj. fick klaras ena skridsko på låret så nu har jag ett sår där hahah. som det kan gåå! 

 
efter skolan skulle jag klippa mig, fick ett presentkort i julklapp. jag och hanna var på Salong Duo och beställde tid häromdan, så jag gick dit idag.. Pippi klippte (helt nöjd med resultatet!), när jag skulle betala så tog jag fram presentkortet, men det var vara det att det va på Salong Din Frisör.. Aj aj vilken tabbe, som tur va hade jag pengar med mig;)

Jag ska alldeles strax sova, igen. Känns som om jag nyss gick upp?

Snart är det helg, det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Archangel Michael

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-04-30 @ 23:07:33
URL: http://archangel-michael.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0