så var det måndag igen

Solen har varit framme hela dagen, jag har jobbat och svettats ihjäl, jag vill bada.

Mina dagar består mest av; jobb, äta och sova. Jag saknar tiden med min pajk, även om jag precis börjat jobba. Lönen blir väl desto roligare.

Det hinner inte heller bli så mycket bloggande, beroende på att jag jobbar, orkar inte och har massa saker att göra. Häromdagen var jag ute och grävde ett land (trädgårdsland). Där är rädisor, ringblommor, isbergssallad, roccula och morötter som jag väntar på ska komma upp ut jorden! Alltid lika spännande. Jag tror att min kusin (carolineannamarie.blogg.se) har en växt-period nu. Läser ofta på hennes blogg att hon har sallad, smultron och massa roligt på hennes balkong ;)

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb kl 17. Perfekt (host), vi hinner precis att ''gå om varandra'', jag, familjen och Gustav. Men men, det är pengar. Pengar som pengar!

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi, japp, jag har en liten växtperiod. haha. det är roligt att se det växa minsann! Riktigt skoj till och med! =)

2010-06-28 @ 23:54:41
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0