sommarlov och jobb

NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV OCH FYFAN VA GOOOOTT! Men, det är jobb på gång, mycket jobb..

Skolavslutningen var så himla härlig, allt var bara så bra. Det har varit festande och jobb hela helgen. Men nu börjar allvaret, imorgon torsdag fredag är det jobb. Går nog brao! ;)

Har varit med min lille fjane i Gislaved och besiktigat hans söta och ompysslade bil idag, äntligen gick den igenom! Gustav är så söt - han älskade verkligen att gå med mig och shoppa lite efter.. (?) Host? Är så tacksam för att jag alltid får som jag vill, tack gud!  När jag nästan var hemma igen mötte jag mor och david som var påväg till Ullared och såklart ska jag också med ? :D hihi.. Hittade lite snyggt, och bra. Till att jobba i, typ.

Nu ska jag ta mig till mig sängen..  Jobb imorgon, pengar imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0